1 augustus ’18 Bjornvika - Torghatten - Reisverslag uit Brønnøysund, Noorwegen van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu 1 augustus ’18 Bjornvika - Torghatten - Reisverslag uit Brønnøysund, Noorwegen van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu

1 augustus ’18 Bjornvika - Torghatten

Blijf op de hoogte en volg Suze

01 Augustus 2018 | Noorwegen, Brønnøysund

www.pkha31.wixsite.com/torghatten-camping
7 uur en een flink onweer maakt ons wakker. De regen klettert op het dak, snel het luik dichtmaken en nog even de ogen dicht. Rond 9 uur schijnt alweer flink de zon en zijn we de regen weer vergeten. Tijd om verder te gaan. Het is maar een 55 km naar Brønnøysund/Torghatten. Kijken of daar een telefoonwinkel is die er weer leven in kan blazen. Helaas hij is niet volslagen dood maar geeft wel de pijp aan Maarten. Zonder telefoon dan maar. Raar hè 10 jaar geleden had je je dat niet in kunnen denken dat je nu feitelijk niet zonder kan. Goed, niet te lang bij stilstaan. Camping Torghatten is nog bijna leeg als we aankomen maar dat verandert snel. Tjonge wat rijden hier een enorm aantal van die grote joekels van campers! Het restaurant is besproken en vanavond nog even ons eigen culinaire hoogstandje! Rodekool met chipolata worstjes. Ondertussen vaart de Nordkapp van de Hurtigruten aan ons voorbij. Trouwens jullie moeten nog langer wachten wat hier is de bliksem vanochtend ingeslagen en is er geen internet verbinding meer. Lastig hè.

• 03 Augustus 2018 - 20:15

Marian:

Wat een mooie plek zeg!!
    En alles nog zo mooi groen, dat is in Nederland wel anders...