23 07 2017 zondag Color Line - Reisverslag uit Skien, Noorwegen van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu 23 07 2017 zondag Color Line - Reisverslag uit Skien, Noorwegen van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu

23 07 2017 zondag Color Line

Blijf op de hoogte en volg Suze

23 Juli 2017 | Noorwegen, Skien

Op het gemak naar Hirstshals! Nu eens niet om 7 uur maar we hebben bij de Color-Line Speed 2 een overtocht naar Larvik geboekt die pas om 12.45 uur vertrekt.
Achteraan aansluiten in de rij. Verscherpte paspoort controle gaf geen tijd verlies. Keurig op tijd vertrekt de Speed 2. Goed gevuld wat aan boord ook wel te merken valt. Allemaal willen ze eerst eten en dan naar de tex-free winkel. Genoeg animatie voor de kids aan boord. Ook “onze Henk” vermaakte zich kostelijk. Buiten schijnt een heerlijk zonnetje. Om 16.30 meren we aan in Larvik. Eindelijk op Noorse bodem. We zoeken de 40 op richting Kongsberg. Naar een ieniemienie camping bij een prachtige waterpartij gereden….. hij bleek wel erg klein te zijn dus nog maar even verder. afslag 32 richting Skien brengt ons op camping Solvika. Mooi gelegen aan een “badeplas” .
De camping aanzienlijk groter en helemaal vol met Noren. Voor ons nog net een ieniemienie plekje vrij. Overigens met uitzicht op de badeplas.

• 25 Juli 2017 - 19:12

Sjanet:

Hey Heli en Suze.! Het ziet er weer erg mooi uit. Ik wens jullie een fijne vakantie.
    Groetjes Sjanet

• 28 Juli 2017 - 14:46

Eefke En Jimmy:

Wat een geweldig mooie natuur om jullie heen! Geniet er samen van!!
    Als wij ooit n x genoeg krijgen van de hitte dan is dit wel een hele mooie reis om te maken :)