16 08 2017 woensdag www.heliensuus.waarbenjij.n - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu 16 08 2017 woensdag www.heliensuus.waarbenjij.n - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu

16 08 2017 woensdag www.heliensuus.waarbenjij.n

Blijf op de hoogte en volg Suze

16 Augustus 2017 | Nederland, Venlo

Gelukkig is vanmorgen alle water op de camping weer verdwenen en rijden we zonder problemen weg. We staan overigens op een reuze leuke camping met schoon sanitair en uiterst vriendelijke medewerkers, ter hoogte van Bremen. Misschien een adres om te onthouden omdat het zeker op de terugweg op een leuke afstand van thuis ligt. Zelf rijd ik op de heenweg altijd liever minstens voorbij de Elbetunnel in Hamburg. Door een mooi landschap rijden we boven Bremen langs terug naar de Autobahn. Vlotjes rijden we via Osnabrück en Oberhausen (100.000 km op de teller) voor we het weten de grens over. Het zit er weer op. Totaal 5168 km door weer en wind en vooral in een heerlijk zonnetje. Veilig en zonder ongelukken rijden we de straat in. Wat een bofkonten zijn we toch! Na een bewogen jaar en met een hele korte voorbereiding is het een geweldige tijd geweest. Niks moest alles is ons vanzelf overkomen. Bruingebakken kunnen we er weer tegenaan. Voor al onze volgers: Dank voor al jullie leuke reacties en wie weet tot een volgende keer.

• 17 Augustus 2017 - 18:00

Marian:

Welkom terug in Nederland
    Jullie hebben weer aardig wat gereden en gezien..
    Ik zal het weer missen, erg leuk om jullie te volgen!
    Leuk geschreven en mooie foto,s en films
    Bedankt!