23 juli ’18 Songnabben – Tynset - Reisverslag uit Tynset, Noorwegen van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu 23 juli ’18 Songnabben – Tynset - Reisverslag uit Tynset, Noorwegen van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu

23 juli ’18 Songnabben – Tynset

Blijf op de hoogte en volg Suze

23 Juli 2018 | Noorwegen, Tynset

www.tynsetcamping.no
Het beloofd weer een prachtige dag te worden. De vakantie in Noorwegen gaat nu echt van start. Ontbijten in het zonnetje voor de bus en dan vervolgen we onze route naar het noorden. Plan is om in 2 dagen naar Trondheim te rijden (500 km) en dan de kleine Fiskecampings voor de kust te bezoeken. De 24 gaat al snel over in de 3 en hoe makkelijk kan het zijn: Immer gerade aus! Onderweg staan wel erg veel waarschuwingsborden voor elanden en regelmatig hangen er “gekleurde kunstwerken” van eland geweien aan de bomen. We komen aan in Rena. Rena is een dörpke met een mooie houten staafkerk. Even de benen strekken en we dwalen over het kerkhof.
Zo’n 10 km voorbij Koppang staat een enorm blinkende rvs Eland langs de weg. FF kijken. Ook hier in Noorwegen staat een kraam met Vietnamese loempia’s: lekkerrr! We stappen weer in en rijden verder. Eindpunt voor vandaag: Tynset. De camping is gelegen aan de rand van Tynset langs de rivier….. waar je niet bij kunt. Allemaal naast elkaar.

• 02 Augustus 2018 - 09:23

Elly:

Hej Heli en Suze, ik wens jullie een heerlijke vakantie toe. Wat het weer betreft ziet het er goed uit. Ik heb nog geen jas gezien.

Geniet, geniet en geniet.............. dat doe ik ook van jullie reisverslagen.

Groetjes
    Elly