11 Aug ’18 Elstad – Bogstad - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu 11 Aug ’18 Elstad – Bogstad - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu

11 Aug ’18 Elstad – Bogstad

Blijf op de hoogte en volg Suze

12 Augustus 2018 | Noorwegen, Oslo

www.bogstadcamping.no
Opstaan met een blauwe lucht boven je, zeker na een hele dag regen, is dat toch wel een cadeau! We vertrekken voor het laatste stuk op Noorse bodem. Echter niet voor we de Moose area van Jan gevonden hebben. Terug naar Harpefos voor een geweldige rit naar boven maar zonder resultaat. Weggetjes die menigeen misschien niet camperwaardig zullen vinden, maar je moet er wat voor over hebben! We zijn 3 uur kwijt geweest met zoeken maar zonder resultaat. Helaas. We moeten thuis nog maar eens goed naar de film kijken en de route noteren. Komt nog eens bij dat de aanleg van de nieuwe E6 en overal prachtige parkeerplaatsen enz de route nogal verandert heeft. Helaas vliegt de dag en Oslo is nog een hele trip. Langs de grote groene rivier en Lillehammer, waarna we de E6 verruilen voor de nr 4. Glooiend door het landschap komen we om half 7 aan in Oslo. Camping Bogstad staat goed aangegeven. We schrikken een beetje van de prijs (385 Nkr) maar samen met 700 andere campers en een man van de security die ons naar onze prima plek wijst mag je hier niet klagen. Prima sanitair en bovendien mag je morgen tot 16.00 uur hier blijven. Met de Holmerkollen springschans op de achtergrond en een zacht regentje op het dak gaan we slapen.
Ps. De Kiwi supermarket is hier vlak naast de camping en kom dachten we nog even een biertje scoren, maar zie foto: alles afgedekt met een zeil! No alcohol, dus zelfs geen biertje op zaterdagavond….. zondags gesloten.