7 augustus ’19 woensdag Rätans 367 km - Reisverslag uit Rätansbyn, Zweden van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu 7 augustus ’19 woensdag Rätans 367 km - Reisverslag uit Rätansbyn, Zweden van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu

7 augustus ’19 woensdag Rätans 367 km

Blijf op de hoogte en volg Suze

08 Augustus 2019 | Zweden, Rätansbyn

De camping wordt laat wakker vandaag. Een beetje druilerig weer maar de zon probeert het. We vertrekken richting Strömsund over de 45 voor het laatste stukje Vildmarksvägen Om wat meer bomen te spotten pakken we de 339 en vervolgens de 340 en komen uit in Krokom. Onderweg weer traditioneel heel veel bomen en een enkel rendier... in Krokum is achter het station het oudste deel van het plaatsje. Zie ook daar een tourist info. Beslist naar binnen gaan! Een oud gebouw helemaal in stijl tot aan de dame achter de kassa. Het is een winkel, maar ook een klein café en een klein museum tegelijk. Zie foto’s. Vandaaruit via Östersund over de 45 verder naar het zuiden. Sveg hebben we niet gehaald maar langs een meer stond een bord Camping Rätans. Ziet er prima uit dus genoeg voor vandaag.