31 juli ’18 Bjornvika - Reisverslag uit Vennesund, Noorwegen van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu 31 juli ’18 Bjornvika - Reisverslag uit Vennesund, Noorwegen van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu

31 juli ’18 Bjornvika

Blijf op de hoogte en volg Suze

31 Juli 2018 | Noorwegen, Vennesund

Bjørnvika
Vandaag een extra luie dag. De telefoon heeft het begeven en we zijn gelijk gehandicapt! Zelfs Samsung en de KPN zelf krijgen hem niet aan de praat! Gelukkig is dit niet het enige foto apparaat in huis. Vanmiddag heb ik een geweldig verjaardagscadeau gekregen. Al jaren zijn we opzoek naar een eland gewei. Helaas nog nooit één zelf gevonden. Heli wist van Benny een gewei voor mij los te peuteren. Geweldig! Wat ben ik daar blij mee en wat zal hij mooi bij de andere staan. Als we in het zonnetje de kaart eens op tafel leggen komen we tot een verrassende wending in de route. We rijden morgen naar Torghatten en vieren daar in het restaurant nog mijn verjaardag en rijden dan niet verder naar het noorden. We willen toch graag nog een keer de Atlanterhavsveien rijden. Ja, ik hoor jullie denken. Dat is een flink eind uit de route. Klopt! Het komt goed….. denken we.
Als we nogmaals proberen om iets op waarbenjij.nu te zetten gaat dat weer zo traag dat we na 1 dag vullen er de brui aan geven. Je hebt dus nog even moeten wachten totdat je dit hebt kunnen lezen en zien. Groetjes!