2 augustus ’18 - Reisverslag uit Brønnøysund, Noorwegen van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu 2 augustus ’18 - Reisverslag uit Brønnøysund, Noorwegen van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu

2 augustus ’18

Blijf op de hoogte en volg Suze

02 Augustus 2018 | Noorwegen, Brønnøysund

Torghatten

We hebben een jarige in de bus! Het is warm en we drijven spontaan de bus uit. Buiten is het heerlijk, aan het water een briesje en gewoon fijn om naar het toiletgebouw te lopen. Als ik terug kom hangen de slingers: 60 wauw, wat gaat de tijd toch snel. Shit, sorry maar geen internet al dagen niet en bovendien m’n telefoon kapot. Gelukkig zijn we samen en dat is een kostbaar feit!
Om ons heen vertrekken al wat mensen, worden stoeltjes naar buiten gebracht, luifels uitgezet en ontbijtjes gemaakt. Wij laten de kurk van een lekkere fles bubbels knallen en genieten er goed van. We hoeven nergens naartoe. Verder als het terras op de camping komen we niet. Er is nog steeds een internet storing en zelfs betalen is voor ons een probleem…… of voor de camping. Voor vanavond hebben we een tafel in het restaurant gereserveerd. Het beloofd een culinair sterren restaurant te zijn. We hebben er zin in. Het begint al met een amuse van gerookte zalm; klein maar erg fijn. En zo gaat het 6 gangen door! Voortreffelijk en aan ieder die wel of niet iets te vieren heeft kunnen we het van harte aanbevelen. 680 Nkr maar waard! Overigens als je een wijn arrangement neemt moet je wel doordrinken. 6 volle glazen is niet niks! Buiten regent het binnen is het lekker warm. We gaan met een heerlijk gevoel terug naar de bus. Wat heb ik een fijne verjaardag gehad.

Ps. Als niet iedereen een reactie van mij heeft gekregen ligt dat aan het feit dat de telefoon het nogal laat afweten. Soms wel meestal niet. Internet op camping Torghatten ligt er ook nog steeds uit… jullie hebben straks wat in te halen met lezen.

• 03 Augustus 2018 - 20:30

Marian:

Ziet er uit als een geweldige verjaardag suze.
    Gezellig samen je 60 e verjaardag gevierd

• 04 Augustus 2018 - 11:52

Jan Driessen:

Dolce far niente. Dat is pas een verjaardag vieren. Geniet ze nog!

• 04 Augustus 2018 - 12:21

Elly:

Hieper de piep..............hoeràààà! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Suze. Je bent pas op de helft dus nog even te gaan. Ik wens jou nog vele jaren in goede gezondheid. Groetjes Elly

• 05 Augustus 2018 - 14:36

Petra:

Beetje later, maar alsnog gefeliciteerd Suze met je 60 e verjaardag.
    Wat een mooie reis hebben jullie dames, geniet er van, gr, Petra