21 07 17 vrijdag www.krusaacamping.dk - Reisverslag uit Kruså, Denemarken van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu 21 07 17 vrijdag www.krusaacamping.dk - Reisverslag uit Kruså, Denemarken van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu

21 07 17 vrijdag www.krusaacamping.dk

Blijf op de hoogte en volg Suze

21 Juli 2017 | Denemarken, Kruså

Om half 7 gaat de wekker!!!!! En we hoeven niet naar het werk…… wat dan: VAKANTIE met dikke vette hoofdletters. De bus staat al voor 99 % gepakt en gezakt (door z’n wielen) klaar voor vertrek. Een kop koffie en een snelle boterham naar binnen werken, ff het huis door, niets vergeten? Nee, dan kunnen we. Het heeft lang geduurd voor we zover waren. Gingen we 3 weken geleden nog naar Tsjechië, Slowakije, Hongarije enz en waren we er nog niet uit. Plots viel het kwartje en was de boot naar Noorwegen in 5 minuten geregeld. Het wordt Hirtshal – Larvik met de Color Line.
Eind bestemming is dus Noorwegen geworden. Vandaag zijn we al blij als we Denemarken halen.
Oké op tijd vertrokken dus en als we de Stauberichten van deze week op de Duitse Autobahnen moeten geloven (1000 km Baustelle) dan staat ons nog wat te wachten……..
De zon schijnt en het is een prachtige dag. En dat blijft het. Een enkele korte file te na kunnen we gewoon door tuffen. Richtpunt is dan ook altijd Bremen en daarna de Elbetunnel in Hamburg. Tja en die passeerden we al om half 2! Gaat lekker dus. Sinds kort hebben we ook navigatie in de bus en die wees ons vlak voor de Deense grens richting Flensburg. Simpel een kleine grensovergang met wel douane controle maar redelijk snel. Camping Krusa is maar een paar kilometer en rond 16.00 uur zaten voor de bus in het zonnetje!
Een goed begin van de vakantie.