2 augustus ’19 vrijdag Torghatten 52 km - Reisverslag uit Torget, Noorwegen van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu 2 augustus ’19 vrijdag Torghatten 52 km - Reisverslag uit Torget, Noorwegen van Suze Ploeg - WaarBenJij.nu

2 augustus ’19 vrijdag Torghatten 52 km

Blijf op de hoogte en volg Suze

04 Augustus 2019 | Noorwegen, Torget

Ja eindelijk 2 augustus: Ploeg is jarig! Ik krijg dan ook een geweldig cadeau! Een stel viltstiften! De rest ligt thuis. Ik heb al alles opgenoemd wat ik maar kan bedenken maar ik kan het niet raden….. Vandaag echt maar een heel klein stukje om te rijden. Van Offersøy naar Brønnesund, camping Torghatten. Maar….. zelfs op zo’n klein stukje kan er nog wat mis gaan! We missen de boot. De veerboot van Tjøtta naar Forvik. Hadden we maar op de vaarschema’s in het o zo handige boekje gekeken. Nu is het 20 minuten geleden dat hij vertrok en de volgende gaat pas om 13.05……. da’s 2 uur wachten dus. Ach we vermaken ons wel. Naar de Joker boodschappen doen, een geweldig foto object van een vervallen huis, een krabbetje hangend in een stel grashalmen of een stel gedroogde stokvissen aan een schuur. Snel terug naar de bus anders wordt er achter ons getoeterd! Aangekomen op de camping hebben we keuze genoeg waar we zullen gaan staan. Het is rustig. Vanavond hebben we een tafel in het restaurant gereserveerd. Het wordt weer een geweldig diner.
Ps. Morgen knalt de kurk eraf!